Tips För Alla Som Älskar Att Spela - Flappy Bird!! 😝

Hej alla! 😄
Ville bara tipsa om ett riktigt Damp-Spel, Flappy Bird!! 😱

Det är kul... Men jag HATAR det!! 😱
Eller... Jag hatar OCH älskar det! 😝

Rekommenderar verkligen detta spel! 😉


Eller... Juste, det har tagits bort från AppStore..... 😅
Men om du inte har laddat ner det innan, kan du köpa Splashy Fish, det är nästan samma sak! 😝
Fast... Man är en fisk.. Och... Ja! 😅

Tips OM du har Flappy Bird! 

1. Lyssna på musik medans du spelar, det blir lättare... Har jag hört! 😝
2. Ta en paus om du får för mycket damp, sen spelar du igen efter några minuter! 😉
3. Konsentrera dig inte FÖR mycket, lugna dig medans du kör! 😝
4. Försök att inte få för mycket damp! 😝 Ok, det är omöjligt, Flappy Bird är hopplöst! 😱😝
5. Ha INTE mobilen nära en hammare (Eller nåt annat som kan ta sönder saker) du vill säkert ta sönder mobilen då! 😱 Säg inte att jag inte varnade dig! 😈


Ok... Dåliga tips, men hoppas ni blir nöjda iallafall! 😝

Ahja, bloggar mera senare, hejdå!!! 😝😝😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0