Min Spel-Video kommer Snart!! xD

Hej alla! :D
Har inget för mig, så jag bloggar tänkte jag!! xD
Imorgon måste jag tillbaka till fängelset (Mer kallat som "Skolan")
Men det är en kortdag då.. Såå.. Inte så illa iallafall! ;)
 
Ville också berrätta att min nästa spelvideo kommer snart!! xD
Har letat och letat efter ett spel, ville att det skulle vara nåt extra speciellt och så!! xD
Men jag hittade inget, så jag bara tog nåt kul spel!! xD
 
Vill ni veta vilket spel? Va, VA!? Det får ni se då!! xD
MWOHAHAHA!!!!! >:)
 
Ahja, just nu... kollar jag på YouTube, och är hungrig!! xD
Ni då? ;)
 
Måste gå nu, bloggar mera imorgon!! xD
Stay Awesome! xD
 
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

HAHAHA; du är så rolig!! xD Har varit väldigt deprimerande idag, men när jag läser din blogg spricker det upp ett leende hos mig!! xD Du får alla att skratta, hur jobbigt det än är, du gör min dag!! xD

Svar: Aww, Tack så himla mycket!!! xD Fast du har lite fel där, det är NI som gör min dag!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-25 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0