KlassDisco SNART!!! xD

Hej alla! :D
Idag ska jag, som sagt, gå på Klass Disco!! xD
Det är min klass som har det och massa småungar kommer att vara där och springa runt med världens sockerkick av godiset dom får KÖPA med alla deras pengar! xD
Så gulligt! xD
 
Ahja, vi har Discot för att min klass samlar extra pengar till klassresan som vi ska göra nån gång i våren! ;)
 
Kommer inte blogga så mycket under Discot, kanske nåt inlägg eller nåt! xD
Bara så att ni vet! xD
 
Paolina9 kommer snart, vi ska göra oss i ordning till Discot och så! xD
 
Men nu måste jag äta, ÄR SÅ HUNGIG!!!!! xD
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0