Im So Happy Today!! 😝

Hej alla! 😄
Jag är bara så himla glad idag, vet inte varför!! 😆

Idag i skolan var inget vidare, men efter skolan va jag och Paolina och det var så kul!! 😝

På Måndag är det till och med PRAO, jag ska Praoa hos min moster (Hon syr mössor och sånt) så jag ska sy en mössa!! 😝
En galen mössa, sånna som jag brukar ha på mig! 😉😝

Har en plan på en Randy mössa, tänk vad gulligt!!!! 😍
...Är jag galen om jag ber min moster att hjälpa mig sy en Randy mössa, eller? 😍😝

Ahja, nu ska jag se film, vi ses! 😝



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0