Im A GAMER!! xD

Hej alla! :D
Har inget vettigt att skriva om, hehe!! xD 
Men jag har spelat in.. Början av en spelvideo iallafall! ;)
Alltså, detär olika delar av spelet och.. Ja, ni får helt enkelt se när den kommer ut! xD
 
Imorgon är det... SKOLA!!! :O
Ni anar inte hur deprimmerad jag blev, när jag insåg att det inte var Fredag eller Lördag, utan att det var SÖNDAG idag!!
Nu känner jag mig bara.. Efterbliven över att ha insätt det!! xD
 
Så jag spelade som en galning på olika spel! xD >:)
Som jag.. Alltid gör! xD
 
Ahja, snart måste jag sova, eftersom jag inte får vara vaken hela natten för att det är SKOLA imorgon, Yay??
 
Nej, men, ändå! :)
Det är bara Måndag imorgon... Det blir långdag.... Jobbiga..Lektioner.... Elände.... MEN.... Det... Fixar jag.... 
 
Ahja, måste gå nu! HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0