Idag!! 😝

Hej alla! 😄
Idag mĂ„dde jag dĂ„ligt, och stannade hemma ifrĂ„n skolan, YAY!! 😝
FrÄga helst inte varför, vill inte prata om det nu..

Men hur som helst, tĂ€nkte BerrĂ€tta lite om idag!! 😝

Idag har jag.. Inte gjort sĂ„ mycket faktiskt! 😝
Det har kommit Jornalister (?) hit och sĂ„, annars har jag bara typ.. Slappat och spelat spel! 😆

Senare idag KANSKE jag kommer spela in min första Spel video, har ju pratat lĂ€nge om det nu, men den kommer snart, sĂ„ hĂ„ll ut! 😉😝


Random bild, men den stĂ€mmer!! 😝

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool Bild, den Àr san!! Folk pratar om hur "Jobbigt och svÄrt" flappy bird Àr, men dom har inte ens tÀstat andra spl som Mario, Àlskar din blogg!

Svar: Haha, ja! xD Och tack!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-25 @ 17:13:58
Postat av: Mille

Kan du snÀlla lÀnka inlÀgget "Barnslig, och jag vet det" mina vÀnner sÀger att det Àr sÄ modigt och gulligt av dig att skriva ett sÄnt inlÀgg, sÄ jag har letat efter de överallt men hittar de inte!! Skulle bli sÄÄ tacksam om du lÀnkade den elr nÄt!

Svar: SĂ„klart jag kan!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-25 @ 19:43:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0