Glöm inte Frågestunden! ;)

Hej alla! :D
Har inte bloggat så mycket idag, jag vet, det är extra jobbigt dan efter lovet! xD
Och så va jag och Paolina! xD
Så.. har helt enkelt inte orkat idag, ja! xD (Ska blogga mera, måste bara komma in i skol-rutinen igen) ;)
 
FÖRRESTEN, glöm INTE min frågestund!! xD
Kommentera vilka frågor ni vill, Jag svarar på dom i en video eller i ett inlägg! ;)
Det beror på hur många frågor jag får, om det är.. ganska många svarar jag på dom i en video och så!! xD
 
Ni kan hitta Frågestunden HÄR!
 
Ok, nu ska jag spela spel, HEJDÅ!!! xD
 
Randy får vara här igen, he is so cute!! <3 xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du, det gör inget! xD Du är en av bloggarna som bloggar mycket, dom flesta bloggar inte så mycket som du! ;) Det är så bra att du bryr dig om oss, att du är den du är, och om du behöver ta en paus från bloggandet en dag, så gör det, vi förstår! xD c:

Svar: Aww, Tack!! xD Du förstår inte hur glad jag blev!! xD Men jag kommer nog inte ta en paus från bloggandet på ett tag! Jag ÄLSKAR verkligen att skriva och blogga, bara hade.. Glömt det nu! xD Ahja, men TACK ändå!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-24 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0