Geometri Dash - Awesome Spel!! 😝

Hej alla! 😄
MÅSTE bara tipsa om ett nytt spel som finns för IPhone/IPad! 😝

Det heter Geometri Dash tror jag, den kostar 15 kr men det finns en gratis version som är helt gratis! 😝

Jätte kul spel, jag och Paolina spelar det nu!! 😝
Paolina dör alltid och jag leder! 😝😝
MWOHAHAHA!!! 😈


Jag ÄLSKAR raket-delen!! 😈



...Fast man dör typ hela tiden! 😱


Jag ÄLSKAR även att man kan ändra utseende och färg på "Kuben"

Jag ÄLSKAR den där minen, bara "What Ever" 😂

Ahja, bloggar mera senare! 😝
HEJDÅ!! 😝😝😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0