Frågor!! xD

Hej alla! :D
Fick nyss några frågor som jag ska svara på eftersom.... Det blir bättre! xD
OK, vill bara svara på frågorna, det är såå kul!! xD
 
Varför Bloggar Du Inte Om SMink Och Mode Som Alla Andra Tjejer Typ Gör?

Svar: För att.. Jag vill inte det! xD Det är inte min grej,även fast det kan komma några smink inlägg ibland,
men... det är mest inlägg om spel! xD
 
Varför Heter Du inte Dizzed.Se Istället För Dizzed.Blogg.Se?

Svar: För att det låter fel!! xD Liksom.. Dizzed.se? Ahja, kanske nån dag ska jag heta det, men inte idag, är så van med Dizzed.blogg.se! xD
 
Känner Du Misslisibell Eftersom Du Är Känd?

Svar: Känd? Skulle inte direkt kalla mig känd än! xD Men nej, jag känner henne INTE, jag visste inte ens vem det var förrän jag hade en frågestund och två andra frågade samma sak! xD Nu börjar jag kolla på henne, gillar att hon inte är en fjortiz, utan rolig också! xD
 
Har Du Nån Förebild?
 
Svar: Nepp! xD Bloggar om det jag själv gillar! xD  Gillar inte att härmas så mycket, då känns det inte som en egens ide, vilket det inte är då! xD
Om man nu "Måste" härma någon, då tycker jag att man borde säga vilken, eller vem/vilka man får "Inspiration" av! xD
 
 
Och en fråga som nån annan frågade!! xD
 
Borde Du inte Döpa Dina Fans?

Svar: Alltså... Tycker inte jag har tillräkligt med "Fans" för att döpa dom! xD Visste inte ens jag hade fans! xD Men nej, inte än! ;)  Men om jag skulle döpa dom skulle dom typ heta nåt Awesome som typ...
 
DizzedCookies! ;)
Dizzeds Army!! xD
 
Eller nåt sånt!! xD
 
Men det var alla frågor, TACK så jätte mycket för kommentarerna, och om någon mer undrar nåt, så är det bara att kommentera! ;)
 
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Randy förtjänar att vara med, han är såå söt!! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Aww, du är så snäll, men ond! xD Men du har visst fans, och du är förebild för många te. x jag! xD Fortsätt va den du är, du är mest awesome då! xD

Svar: Aww, tack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-17 @ 17:34:33
Postat av: Cutie

Du är så cool, du är ingen mesig fjortis som bara bloggar om smink, mode och du visar inte upp vilka läppbalsam du har köpt eller så, och det älskar jag, du är den du är! Fortsätt så! xD

2014-02-17 @ 17:36:56
Postat av: Anonym

Kan du snälla ha en till frågestund ? Jag har såå många frågor jag vill ställa och jag älskar när du har frågestund!!

Om du har en undrar jag:
Kan du prova gjöra en my reaction to.....video
Bereta något vi inte viste om dig!
Vad älskar du mest med Randy?

Älskar dun blogg! Den är så awesome!😂

Svar: Ok! xD Kanske ska ha en snart igen, det är så kul att svara på frågorna!! xD Och tack förresten!! xD Stay Awesome! ;)
Dizzed och kirby8

2014-02-17 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0