Alla Hjärtans Dag Speciall - Kärlekstips! ;)

Hej alla! :D
Nu kommer det Alla Hjärtans Dag speciallen!! xD
YAY!!! xD
 
Jag gillar ju att tipsa folk, så jag tänkte, jag har ju aldrig tipsat om kärlekstips, så varför inte tästa? ;)
För er som har det tufft, ni som har gjort slut, ni som vill imponera på nån och mer! xD
Här kommer dom!! ;)
 
1. För Er Som Vill Imponera På Nån!
 

1. Va dig själv! ;)
Vet att många säger det, men det är sant! ;) Va den du är, vem ska du annars vara? ;)
Stå för den DU är, lyssna inte på någon annans åsikter på dig, va den DU är, nån stans där ute finns din livs kärlek, som accepterar dig för den DU är! ;) Det kan ta ett tag att hitta din kärlek, men håll ut, han/hon kommer! ;)
 
2. Ta Reda På Vad Den Gillar! ;)
Haha, skrev "Den" låter proffsigare på nåt sätt!! xD
Men ta reda på vad han/hon som du är kär i gillar, sen visar du intresse för det och pratar om det och så!! xD
Men annars va den du är!! xD
 
2. För Er SOm Har Gjort Slut!
 

1. Ät Glass!! xD
Om du är ledsen över att ni har gjort slut, ät glass, det känns mycket bättre, det kanske låter lite desperat, men det funkar!! xD
 
2. Tänk positivt! :)
Det bli lättare då, det kanske är jobbigt om man har gjort slut, men det går över, tänk så! ;)
Det kommer fler chanser! xD
 
3. Om Du Vill Göra Slut!
 

1. Skicka INTE via Sms!
Det finns inget mer förnedrande än att göra slut via ett Sms, usch!! 
Haha, nej, men ändå, bestäm en plats ni kan mötas och säg det lugnt som:
"Tja, Du.. Jag Vet Inte Direkt Om Jag Är Kär I Dig längre... men, vi kan väl vara vänner iallafall?"
Du behöver inte säga "Tja" men, det är coolt! xD
 
2. Bli INTE Ihop Med Nån Efter Att Ni Har Gjort Slut!
Vänta typ.. EN månad innan du blir ihop med en annan, ok? ;)
 
 
Det var alla failade tips, jag vet, har typ "Härmat" andra, men jag har aldrig varit ihop med nån, förutom på typ.. Dagis eller nåt, jag vet inte! xD
Så jag är inte så bra på dethär! xD
Och jag kom inte på nåt annat, men hallå, snart kommer det en Alla Hjärtans Dag video, typ en Alla Hjärtans Dag sminkning eller nåt! xD
 
Så Missa Inte Den! ;)
 
Hejdå, bloggar mera imorgon!! xD
 
He Is So Cute!!! <3 xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Randy är typ din valentine? xD Skulle du vilja, va? ;)

Svar: Haha! xD … Ja! <3 :D
Dizzed och kirby8

2014-02-15 @ 00:01:06
Postat av: Cutie

Tack, du hjälpte mig!! c: Du är så snäll, och du visar verkligen vem du är, och gör vad du vill, du är en jätte bra förebild!! c:

Svar: Aww, Tack, du förstår inte hur glad jag blir!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-15 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0