Alla Hjärtans Dag Presenter!! xD

Hej alla! :D
Det är Alla Hjärtans Dag imorgon!! xD
YAY!! xD
Även om jag inte har nån "Pojkvän" så kan jag ge er lite tips på presenter på Alla Hjärtans Dag!! xD
Det måste inte vara till din pojkvän/flickvän, det kan vara till en kompis, nån du tycker om eller till din hund! xD
 
1. Ge Choklad!! xD
Det måste inte vara typ.. en ask med choklad, det kan vara typ.. Marabou choklad eller nåt!
 
2. Gelé Hjärtan! ;)
Gele hjärtan är alltid gott, speciellt till dom som gillar.. gelehallon och sånt, och det är ju normalt att äta gelehjärtan på just Alla Hjätans Dag, så.. Varför inte? ;)
 
3. Blommor
Blommor är fint!! xD
 
4. Godis!! xD
Alla sorter godis är ju gott, ge han/hennes favorit godis till den personen, för att... det är gott? :)
 
5. KÖP NÅT FÖR SJUTTON!!!
Alltså, om du inte vill ge masa godis eller frekin blommor till henne/honom, så ge bara nåt hon/han önskar sig, det kan vara en bok, en film, nåt SPEL!? xD  Eller mer! :)
Fråga honom/henne bara vad hon/han vill ha, enkelt? Japp!! xD
 
 
Det var alla tips, kanske inte dom bästa men.... xD
Ahja, HEJDÅ!!! xD
 
Orkar ärligt talat inte hitta en annan bild! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du är så grym!! xD "KÖP NÅT FÖR STJUTTON" haha!! xD

Svar: Haha, tack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-14 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0