Idag... Eller NĂ„t! c:

Hej alla! 😄
Har mĂ€rkt att jag inte har bloggat i över en vecka! 
FörlÄt hörni! O.O

Nu mÄste jag vÀnta nÄgra mÄnader tills The Walking Dead TV Showen visas igen OCH sÄ har jag klarat av spelet och mÄste vÀnta pÄ dom nya episoderna dÀr...
Well Shit! xD

SÄ det Àr typ mitt största problem just nu! xD

FÖRRESTEN det har varit Första Advent!!! xD (Well NO SHIT Dizzed!?) 
iallafall, sÄ kommer det en julspecial hÀr pÄ bloggen nÄn gÄng! xD

Och snart Àr det Andra Advent! Det kommer bli sÄ mysigt! c:

Kommer att försöka att bli bÀttre pÄ att uppdatera hÀr pÄ bloggen, ok? :D

Iallafall, jag mÄste gÄ och lÀgga mig nu... -.- ..

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD


Jag lovar nÀstan, dethÀr var dom nÀr dom gjorde The Walkig Dead! Herregud.. xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0