YOUTUBE!! xD Och SPEL!! xD

Hej alla! :D
Försöker att ladda upp YouTube klippet nu! xD
Men medans bloggar jag väll och kollar på YouTube!! xD
SÅKLART ser jag på PewDiePie, han är BÄST!! xD
Den bästa YouTubaren av dom alla, haha! xD
Jag är hans största fan!! :D
 
Förresten: en sak som jag är riktigt trött på, är att alla, eller iallafall MÅNGA, tjejer säger att spel inte är för tjejer, det är ingen "TjejGrej", men liksom, Who Cares? Om man älskar att spela spel (Som jag gör!! xD ) så får man det, Åh.. Önskar att jag hade mer Gamer vänner, haha! xD
 
Eller iallafall vänner som älskar att spela spel!! xD
Paolina och jag brukar ju spela spel, men mina andra vänner är mer... Smink!? -.-
Paolina ÄLSKAR ju också smink men hon gillar spel också! xD
Ok.. Nu börjar det bara låta ologiskt! xD 
 
Det är MÅNGA videos på gång! ;)
Nu SKA jag kolla på mera YouTube!! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0