YouTube Och Spel!! xD

Hej alla! :D
Ja, somsagt så kommer jag att blogga MYCKET mer nu när det är lov! ;)
Påsklov!! :D
 
Men hursomhelst, jag kollade runt lite på YouTube nyss..
Visste ni förresten att PewDiePie har börjat göra spelvideos med Cry igen?? :D
Han la upp videon för nån minut sen eller nåt, hållde på att skrika så högt jag kunde!! xD
AFCSJSBHJSBJSKBHSBJBH!!!!!!!!! xD
Alltså.. PewDiePie och Cry.. Mina ABSOLUTA favorit YouTubers tillsammans, spela ett.. Spel!!!!!!!! xD :D
Haha.. Fangirlade lite där! xD
 
Vill också säga att det är JÄTTE många videos på gång, måste bara hinna filma och redigera dom klart! ;)
Har haft mycket med skolan, så har inte direkt haft så mycket tid med det! ;)
Men nu, när det är Påsklov, så är det bara att göra vad man vill, när man vill! ;) :D
YAY!!!! xD :D
 
Men hursomhelst, till saken, jag kollade runt lite på YouTube och så..
Och då kom jag på, efter ett tag, att jag inte har svarat på frågorna från min frågestund (Som jag typ.. Startade nån månad sen! xD )
Så det måste jag väll göra snart, va? ;)
Ska FÖRSÖKA att hinna med det nu i Påsklovet, men även jag kan ha mycket planer över lovet! ;)
Mer sakt.. Spela spel och kolla på YouTube hela dagarna, men.. xD
 
Ahja, men det var det jag skulle säga nu! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0