"Video Prat".. ;)

Hej alla! :D
Idag har jag inte bloggat något alls mycket, förlåt!
MEN, det jag tänkte ta upp idag är mina kommande videos! xD
Ni undrade lite om dom, så jag tänkte "Varför inte skriva ett inlägg om dom?"
Men ja, det har ju kommit väldigt många "Super Lördag" på den senaste tiden, men det är för att det är dom som går fortast att redigera för mig! xD
 
Men jag har EN MASSA videos på gång, måste bara redigera dom klart! ;)
Alltså, Vloggar, Spel videos och en massa annat! xD
 
Förresten, ni ville ju att jag skulle göra en TMI tag, va?
Alltså "To Mouch Information", vet inte OM jag ska göra en men.. Varför inte? ;)
Så den video kommer... Nån gång! xD
 
Men det var lite om dom kommande videorna, hoppas ni blev nöjda! ;)
Ahja, Bloggare mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Orkar inte leta upp en ny bild, hehe! xD
Så jag bjuder på ännu en Cry!! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0