Video Förslag? ;)

Hej alla! :D
Vad ska jag göra imorgon? Ja.. Jag ska kanske åka till stan med kompisar! ;)
Tjejkompisar! ;) 
Nej.. Bara Paolina, jag ska kanske åka till stan med Paolina imorgon! :D
Haha.. Vi kommer nog fightas om vilken affär vi ska på! xD
Paolina vill nog SÄKERT gå till en kläd eller smink affär, och jag vill gå till GAME, eller GameStop! xD
Men.. Ja, så det kommer bli kul! ;)
 
Vet ni en sak? Jag funderar på att färga diptye igen nu i påsklovet! ;)
Vad tycker ni?? :D
 
Hursomhelst, ni får JÄTTE gärna kommentera video förslag till mig! ;)
Det kan vara vilka videos som helst, bara ni har nån kul ide eller så! ;)
Det kan vara från vem som helst, ni får vara Anonyma! :D
Och tipsa gärna om spel också! ;)
Behöver också några tips om Ägg Challenges.. Haha, wow.. Har ganska många videos på gång faktiskt!! xD
 
Men det var det jag skulle berätta nu, LOVAR att blogga senare ikväll! ;)
Kolla inlägget under! :D
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Bara för att.. De-Det är PewDiePie! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Om du ska färga diptye vilken färg?? :D Förresten spel.. Ta ett riktigt Damp-Spel, haha, älskar sånna spel!! xD

Svar: OM jag nu ska färga diptye blir det väll.. Orange igen? :D Tack förresten för spelförslaget! ;)
Dizzed och kirby8

2014-04-12 @ 19:27:19
Postat av: Anonym

De e så himla bra att man kan vara Anonym i dina kommentarer!! :D

2014-04-12 @ 19:28:57
Postat av: Cutie

Hey, hey, Dizzed, vi behöver veckans Super Lördag jue!! ;) xD

2014-04-12 @ 19:29:23
Postat av: Pumpkin

Snälla, gör en TMI tag!!! :D

2014-04-13 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0