Video Förslag?? ;)

Hej alla! :D
Det SKA bli bättre uppdatering, LOVAR!! xD
Idag vill jag bara njuta av den sista dan på Påsk Lovet! xD
Imorgon måse SÅKLART skolan börja igen... -.- ..
Men jag ska klara av det, hehe! ;)
 
Hörni, jag behöver fler spel (Eller vilken sorts video som helst, men helst spel) förslag! ;)
Bara att kommentera, du får vara Anonym i kommentarerna! ;)
 
Vet ni en sak som jag längtar till?
Hösten! ;D
När det är Halloween!!!! xD >:D
Jag verkligen ÄLSKAR Halloween!!! >:D
 
Men ja.. Hehe, nu ska jag kolla på YouTube.. Igen! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Har tappat bort min mobil (Genius!!) Så jag kan inte komma med nya bilder just nu! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e så bra att du säger att man får va anonym i dina kommentarer!! :D Jag tycker att du ska göra fler spelvideos, de e dom som ä bäst! ;)

2014-04-21 @ 20:19:06
Postat av: YouTube FanGirl!

Va e din favorit smiley? ;)

Svar: xD
Dizzed och kirby8

2014-04-21 @ 20:19:42
Postat av: Anonym

Helt random fråga nue, men läser du misslisibells blogg? :) Din o hennes e mina favoriter!! :D

Svar: Ja, jag har börjat att läsa den lite! ;) Efter att alla trodde att jag kände henne! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-21 @ 20:21:17
Postat av: Anonym

Gillar du Minecraft? :D

2014-04-21 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0