Våga Visa Vem DU Är! ;)

Hej alla! :D
Vill bara ta upp en grej till er.. Eller ja, bara och bara men..
Har du någonsin blivit kallad för "Barnslig" "Tjock" eller "Nörd"?
Det har jag! :D Iallfall har jag blivit kallad för Barnslig och Nörd! xD
Och vissa, väldigt många, tar väldigt illa upp när dom får nåt sånt, gör inte det, det kan vara positivt också! ;)
 
Att bli kallad för Nörd behöver inte alls betyda nåt dåligt, detsamma med Tjock och Barnslig! ;)
Det är liksom.. Bara ord? :)
 
Barnslig te. x är inte något dåligt! Jag ÄLSKAR sånna som kan vara lite barnsliga då och då! ;)
Sånna som ser te. x Dizney Filmer, sånna som gillar Lego och spelar många "Barnsliga" spel!
Det 'r inget fel med det, jag ÄLSKAR Dizney FIlmer, har ingen anning varför, men.. Ja, så är det bara helt enkelt! ;)
Jag kan sitta en kväl och kolla på en massa Dizney Filmer på min dator!! xD
 
Liksom.. Det är dom Barnsligaste som är dom roliga! ;)
Man vill ju inte dirket hänga med nån tråkig "Vuxen" människa, eller?
Egentligen, är nog vi alla barnsliga, det är bara några få som vågar visa det! ;)
Våga visa vem du är, våga visa det du tycker om, våga vara DU! ;)
Liksom.. YOLO! xD
 
Och dethär med att bli kallad för "Nörd", ta det inte som något dåligt! ;)
Nörd är bara ett ord som alla har missupfattat!
Att vara Nörd betyder INTE att man har glasögon, finnar och tandställning (Hehe.. Det är faktiskt rätt gulligt att ha så! xD )
Nörd kan vara att man..
Är vid datorn hela tiden! xD
Gillar sånna här Super Hjälte filmer och sånt! 
En sån som helt enkelt vågar visa vem man är, och vad man själv tycker om! ;)
 
Vad är det egentligen som är så fånigt med glasögon?
Jag ÄLSKAR glasögon, vill ha det själv!! :P
Så Lycko er som har det! 
Våga visa er i glasögen en hel dag, det skadar ju inte nån, det är bara gulligt! ;) :D
 
Visa att ni själva är modiga, visa er själva! xD
 
OCH dethär med att bli kallad för Tjock, det är väl inget fel med att vara tjock?
Alla måste inte se ut som nån himla modell, alla är fina PRECIS som dom är! ;)
Ingen är ful, Ful är bara ett ord som inte betyder något! :D
Jag själv tycker att jag är JÄTTE tjock, men Who Cares? xD
Det är faktiskt snyggt att vara tjock ibland! xD
 
Ahja, nu måste jag äta mat.. Hehe, Kött!! >:D
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Cutie

Det här asså… Du är bara bäst!! Du förklarar så bra och du.. Ah!
Du kanske är ond men det här räddade mig från att må dåligt!! :D

2014-04-24 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0