Super Lördag! xD - Pie Eatin Challenge!! xD

Hej alla! :D
Nu har jag släppt veckans (Eller ja, förra veckans) Super Lördag!! :D
Med en alldeles NY Challenge!! xD
Förlåt för att denna video inte vart lika bra, var tvungen att redigera den snappt och så! ;)
Och ja, veckans Super Lördag.. På en måndag!! xD
 
Men i denna Challenge ska vi äta en blåbärs Paj UTAN händer! ;)
Haha.. Är det bara jag som alltid tänker på PewDiePie när jag hör ordet "Paj"? xD
......Bara jag... Ok! xD
 
Ahja, nog med babblet, här är videon!! xD
 
 
Hehe.. Ja, SÅKLART vann Mich igen..
Men jag ska få min hämnd!! >:D
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Haha!!! XD Men gud förresten hur snygg du e i tovs, dizzed!! :o När kommer nästa spelvideo egentligen?

Svar: Haha, tack!! xD Själv tycker jag inte om mig i tovs, ser så.. Failad ut! xD Men nästa spelvideo kommer.. Snart kanske! ;)
Dizzed och kirby8

2014-04-08 @ 13:29:35
Postat av: Cutie

Haha.. Ditt ansikte vart pajat!! xD Pie Master Face!!! c:

2014-04-08 @ 13:30:07
Postat av: Anonym

Älskar paj! c:

2014-04-08 @ 13:30:30
Postat av: Anonym

Nu förstår jag varför du hatar din röst så mycket!

Svar: Ah.. Tack! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-08 @ 13:30:49
Postat av: Pumpkin

Håll tyst, Anonym!! Hennes röst är det inget fel på, men vem bryr sig om rösten är bra eller inte, vi älskar hennes videos, hennes humor och de, som många andra tjejer inte har! c:

2014-04-08 @ 13:33:06
Postat av: Mille

Håll det för dig själv, Anonym! -.- Hon är perfekt!!

2014-04-08 @ 13:33:43
Postat av: Anonym

Haha, Mich är snäll men Dizzed är ond!! xD

Svar: Haha!! xD … Sant! :D
Dizzed och kirby8

2014-04-08 @ 13:34:32
Postat av: Anonym

När kommer nästa spelvideo? De e dom som ä bäst!! :)

Svar: Snart kanske! ;) Måste hitta ett bra spel och så!! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-08 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0