Spel Och Påsklov!! xD

Hej alla! :D
Har nyss spelat i typ.. Flera timmar, på mitt nya PS4!! :D xD
GAAAH, Älskar det!!! xD
Hade svårt att välja mellan XBox eller PS4 när jag skulle köpa någon av dom!
Men XBox kontrollerna var SÅ SNYGGA!! Men det är dom man brukar fastna för! ;)
Ändå är jag SÅ nöjd att jag valde PS4!! :D
 
Men nu, står jag typ till skuld till min mamma! -.- ...
Så.. Ja! xD
 
Förresten, imorgon är det Fredag! ;)
NEHÄ!? -.- ...
Nej, men, ändå! ;)
Så efter skolan imorgon så har jag Påsk Lov!!! :D
Förresten, i PåskLovet nån dag så kommer det en Påsk Speciall här på bloggen!! :D
 
Vill inte avslöja för mycket.. Men skulle vilja ha fler förslag på Challenges som har något med ägg o göra! ;) >:D
Bara att kommentera, du får vara Anonym! ;)
 
Ja men, hörni.. Det var väll det jag skulle säga nu då! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
Det är så gulligt att PewDiePie har startat dethär!! xD The Bro Army, Lets Save The Children!! :D
Är du med? ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0