Smink? …. Nej, Spel! xD

Hej alla! :D
Just nu kollar jag på YouTube.. Som vanligt!! xD
Its The Life!! :D
 
Och kollar på Instagram för att... YOLO!
Varför postar typ.. ALLA tjejer en massa Selfies?
Det är det ENDA dom lägger upp typ.. Varför?
But First.. Let Me Take A SELFIE!!
Haha, nej, men! xD
 
Jag gillar inte att ta Selfies på mig själv, hur kul är det att se på en tjej som putar med läpparna eller nåt Freakin sak och lägga upp det på nätet?
 
Förlåt, menar inget illa, undrar bara varför typ.. ALLA tjejer gör sånt?
Och typ alla andra tjejer i min klass kollar på Smink videos när dom kollar på YouTube! 
Fattar inte poängen med det.. Men några av er kanske inte fattar poängen med vad jag ser på så ska inte klaga på DET nu! xD
 
Nej, men jag kollar på: ROLIGA Vloggar, SpelVideos och.... ja, bara det typ! xD
Självklart kanske jag ser nån liten sminkvideo ibland men.. Mest spelvideos! xD
 
Ahja, ska inte babbla om det nu, ja! xD
Förresten, videorna kan bli lite försenade, hehe.. Imorgon ska jag åka till stan efter skolan så kommer inte ha så mycket tid! xD
 
Men kanske när jag kommer hem, OM JAG HINNER, så kanske jag lägger upp en ny video! ;) xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du är BÄST!! :D Fattar inte heller grejen med Selfies, men jag har inget emot det! :) hoppas videorna kommer snart iallafall!!! Dom är så bra!! :3

Svar: Haha, tack! :D Har inte heller något emot Selfies men undrar bara varför så många tar det! xD Och återigen TACK!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-03 @ 21:47:25
Postat av: Anonym

Sluta tycka så illa om selfies o sånt!! som om du e bättre! -.-

Svar: Jag har inte sagt att jag är bättre, gillar bara Spel mer än Smink! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-03 @ 21:48:19
Postat av: Cutie

Anonym, har du ens läst det?? Dizzed sa bara att hon undrar varför alla tjejer tar Selfies o sånt!! Ja, Dizzed ÄR bättre än det!!

2014-04-03 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0