Shopping och Gamers! ;)

Hej alla! :D
Imorgon, som ni kanske vet, så ska jag till Uppsala! :D
Haha, min mamma lovade mig ett PS4, men det är inte säkert att jag får det imorgon! ;)
Bortskämda Unge!! Nej, men, jag får ett NÄR JAG HAR RÅD MED ETT!  xD
Typ bara... 5 000/10 000 KR kvar då! :D ... Hehe! :S
OCH så måste jag ju köpa spel till det också!! xD
ÅHH!!! Jag vet inte VILKET spel jag ska köpa först!! :D
 
Dark Souls 2, The Last Of Us, The Walkin Dead Season 1 Och 2, Call Of Duty Ghosts och en massa fler!! xD
Ja, jag gillar krigsspel! ;) Dom är så Awesome!! xD
Speciellt när man har en Bazooka och bombarderar ens fiendes hus i spelet!!! >:D xD
MWOHAHAHAAA!!! >:D
Eller alltså... Hehe! :D
 
Ahja, men det var inte DET jag skulle prata om nu, jo, delvis men! :D
Det jag ska prata om nu är GAMERS!! xD
"Dizzed.. Du har redan pratat om Gamers.. -.-"  Kanske ni tänker nu, MEN, jag får väll prata om vad jag vill, va? >:)
 
Men Gamers (För er som forfarande inte har fattat det) är sånna som spelar spel.. Nästan HELA tiden!! xD
Ja, jag är en Gamer!! xD
En Girl Gamer!! :D
Det som är så dumt, fast kul! xD , är när man går in i en spelaffär och får alla konstiga blickar ifrån killarna som är där!! xD
När dom märker att det är jag som ska köpa spelet, och spela det hemma!! xD
Fattar inte riktigt VARFÖR man får sånna blickar, haha!! xD
 
Dom spelen jag brukar spela (Om vi ska ta upp några av dom)
Är typ.. MineCraft, Super Mario och sånt!! xD
Inte några mobilspel! -.-
Det finns förresten INGEN Gamer som INTE har hört tallas om Super Mario, liksom.. Man kan inte vara en Gamer om man inte vet VAD det är eller om man inte har spelat det! xD
 
Själv har jag ALLTID älskat Super Mario spel, ända sen jag var liten!! xD
Det första typ.. Alla andra tjejer i min klass vill köpa dom ska shoppa i stan är typ: Kläder, Smink, SKOR!!! 
Jag bara: -.- ....
Det första JAG vill gå till är typ.. GameStop, GAME och sånna, spelbutiker! xD
 
Paolina te. x är en sån som gillar kläder och smink, vet faktiskt inte om jag och Paolina har något gemensamt, även fast vi är BFF!! xD
Jo, vi har ssamma humor, våran humor är SÅ dålig men sammtidigt SKIT KUL!!! xD
Även fast jag kan gilla vissa klädesaffärer.. Menm dom brukar alltid ha så tråkiga kläder tycker jag! xD
 
Jag pratar mer om.. Shopping nu än Gamers, haha!! xD
Men nu måste jag gå, måste äta MAT!! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0