Påsk Speciallen!! :D

Hej alla! :D
Nu är jag ÄNTLIGEN klar med Påsk speciallen! xD
Vet faktiskt inte varför det tog sån tid, men nu är den klar, hehe! ;)
Som jag redan har sagt så kommer det fler P¨sk Specialler! ;)
MEN, denhär Påsk Speciallen är en Challenge!! :D
 
Sister Challenge.. Typ! xD
Vad är det som är så påskigt med det då? JO... Faktiskt vet jag inte det! xD
Men äggen vi använder i denhär videon är målade! ;)
Haha, jag fick måla dom! xD
 
Ahja, nog med babblet! xD
Här är videon:
 
 
 
Haha, jag tror att dom flesta frågorna jag ställde handlade om spel!! xD
Vilket inte direkt är en överasskin, eftersom jag ÄSLAKR spel! ;)
Game Is My Life! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

OMG ahhahaha!! XD Älskar när "Greenscreenen" ramlar ner och så ser man (när den är uppe igen) att det är gafa tejp på den!!! xD Roligaste Super Lördan hittills!!! XD (Nr. 2 är egg roulette och mentos and coca cola challenge)

2014-04-20 @ 12:24:49
Postat av: Pumpkin

Förresten, jag saknar dom videorna när bara du var med! Det är ju skit kul nät din syrra är med men när kommer videorna med bara dig? :)

Svar: Ja, haha, förlåt, men har inte haft tid med så mycket den senaste tiden, men jag LOVAR att snart kommer nästa Spelvideo, med bara mig! ;) Mich är bara med ibland! ;)
Dizzed och kirby8

2014-04-20 @ 12:25:34
Postat av: Cutie

Haha, OMG!!! :D Så kul!! c:

2014-04-20 @ 12:26:13
Postat av: Mille

Vänta.. Spelar hon Super Mario Bros, Minecraft o Call Of Duty?? Dizzed äger!!! :D

2014-04-20 @ 12:26:51
Postat av: Anonym

Mich e så snäll o Dizzed e så ond!!! XD

2014-04-20 @ 12:28:40
Postat av: Anonym

Haha, du e så rolig dizzed!! :D

2014-04-21 @ 12:36:18
Postat av: Cilla

Herregud, e de du som har målat dom där äggen?? O.O Dom är skit snygga jue!! Haha, ja e 16 o målar sämr än dig! ;)

2014-04-21 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0