Påsk Speciall Videon Nästa Veckan Istället?? :O

Hej alla! :D
Idag kommer Mich's typ.. Bästis hit och stannar här till på Måndag! xD
Så.. Det kan TYVÄRR inte komma någon video till nästa vecka.. (Men vem vet? ;) )
Grejen är att jag kanske är.. lite FÖR blyg att spela in en ny video när någon, som JAG inte brukar träffa så mycket, är här, så.. Är det OK om Påsk Speciall videon kan komma nästa vecka istället? ;)
Men Dizzed, hade du inte spelat in den? Kanske ni t'änker nu, men Ja, ja det har jag.. En del av den iallafall! xD
 
Men SÅKLART kommer jag uppdatera här på bloggen medans, med en massa tips och sånt istället för videon (Som kommer nästa vecka istället) xD 
 
Så hoppas det blir bra, ja! ;)
Nu är jag SÅ hungrig.. Åt knappast nån frukost och är SÅ sugen på.. Typ Potatis med smör eller nåt!! >:D
 
Men, ja, hoppas ni förstår! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0