"Näthat"... -.- ..

Hej alla! :D
Ni verkar gilla sånna här sortes inlägg, so Why Not!? xD
Men idag hade jag tänkt att blogga om "Närhat".
Många av oss, SPECIELLT kända personer, har varit med om det, jag själv kan få en massa näthat och sånt men jag bryr mig inte ett skit av det, det är bara efterblivna Losers som lägger sin tid genom att klaga på det minsta lilla man gör, haha!!! xD
 
Ok förlåt, men sånt intryck får jag av dom! ;)
Ska inte sitta här och klaga på alla som skrivit "Hat" till mig, nej nej, ni får hata på mig hur mycket ni vill, haha!! xD
 
MEN det som jag tycker är väldigt lågt är vuxna människor, alltså VUXNA MÄNNISKOR som hackar på barn över nättet, dom försöker bestämma hur dom barnen ska leva och allt, alltså.. Förlåt men HUR TÄNKER NI!?
Seriöst.. Himla omoget!! 
 
Ok, förlåt, förlåt, fattar bara inte VARFÖR man gör nåt sånt, alltså VUXNA människor!?
MEN man ska inte lägga av m,ed det man tycker om BARA för att man har fått hat, du ska fortsätta med det DU vill, låt inte Haters stå i din väg, visa att du är stark och låt aldrig Hatersarna vinna! ;)
 
Bara, Dont Give A Shit av vad dom säger och skriver, ok? ;)
Förlåt om ni tar lite illa upp här, menar egentligen inget illa! ;)
 
Och dethär med att dom säger "Man får faktiskt ge kritik! -.- .."
Liksom.. WHATA!? Eller ja, jag menar, såklart får man ge en massa har och kritik, nej, nej, det är inget dumt med det! (Sarkasm) 
Ta inte illa upp, men SNÄLLA tänk lite innan du kommentera något hat, inte bara här utan hos alla andras bloggar och kanaler o sånt! ;)
 
ÅTERIGEN: Jag menar inget mot mina haters, ni får skriva hat om ni vill! ;)
Haters kan vara en annledning till att man börjar bli uppmärksam, säger dom, haha!! xD
Men det var det jag ville säga här, förlåt återigen alla som kanske tog lite illa upp! ;)
 
Känner mig bara Dampig just nu, vet inte varför, men när jag är Dampig och helt Störd vet man inte vad jag kan skriva eller säga, haha! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD



Har redan lagt upp dethär, men jag är så dålig på att välja bilder så... Ja! xD 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åhh, vad bra att du skriver ett sånt här inlägg!! :D Fattar inte hur dom kan skriva hat till dig!! Du får iallafall DizzedArmy, och många andra, bå bra humör!! XD

2014-04-11 @ 18:36:09
Postat av: Anonym

Helt sant det du skriver!! :D Du är BÄST!!! :D

2014-04-11 @ 18:37:29
Postat av: Anonym

Men man får faktiskt ge kritik! Man bara berättar vad han/hon ska göra bättre!!

Svar: Ja, jag förstår det! Men senn när bestämmer ni/dom om vad han/hon har gjort? Menar inge illa såklart, vet att jag kan missuppfattas ibland! ;)
Dizzed och kirby8

2014-04-12 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0