Min Dag Och Veckans Super Lördag!! xD

Hej alla! :D
Vet ärligt talat inte om veckans Super Lördag kommer idag..
Har blivit något FREAKIN FEL när jag skulle lägga upp den så.. Ja! xD
Men den KANSKE släpps imorgon iallafall, om problemet är borta eller nåt!! xD
 
Idag har det blivit en.. Ganska bra dag faktiskt!! xD
Vaknade, såg på YouTube, sminkade mig failat som vanligt, kollade mer YouTube, Spela MineCraft, åt frukost, spelade mera och kollade på YouTube medans jag åt en massa mat! xD
Ungefär så var min dag idag! xD
 
Vill också bara säga tack till alla som har kommenterat spelförslag, kommentera gärna fler! ;)
Kolla inlägget under för Info! xD
 
OCH så är det många fler spelvideos på gång! xD
Och såklart veckans Super Lördag! ;)
HAHA!! xD
 
Ahja, det var väll det jag skulle berätta nu! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 


Bjuder på en Cry!! xD 
 

Kommentarer
Postat av: Cutie

Aww, GE MIG CRY!! xD

Svar: Haha! xD NEJ, han är min!! >:D
Dizzed och kirby8

2014-04-06 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0