Mer SpelTips?? xD

Hej alla! :D
Ja, många spelvideos är på gång, måste bara spela in dom och så.. xD
MEN jag behöver MER SpelTips, så kommentera bara dethär inlägget! ;)
Dom nya spelvideorna blir SÅKLART MYCKET bättre än den första jag gjorde! xD
Den första var bara ett "Test" eller vad man nu ska kalla det! xD
 
Så kommentera dethär inlägget eller... Typ vilket Freakin inlägg här som helst! xD
Kommentarerna kan vara från VEM SOM HELST - Det är helt OK att vara Anonym, det får man här! ;)
Så kommentera, kommentera, KOMMENTERA alla spel du kan tänka dig eller nåt!! xD
 
Då ska jag försöka att göra en spelvideo av ALLA dom spelen... Kanske! ;)
Det kan vara.. SkräckSpel (Jag är lättskrämd... Så då blir det ju extra kul! xD ) Quiz, TjejSpel, Äventyr, Action ja.. VAD SOM HELST!! xD
 
Så det är bara att kommentera spelförslag! ;)
Det kan vara DataSpel, MobilSpel, TV spel, ja, VAD SOM HELST!! xD
Så kommentera spelförslag!! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
Har varit mycket sånna här bilder MEN det är för att jag är så dålig på att välja bilder, haha! xD
Tillslut tar jag bara nån bild jag har!! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Skräckspel ska du göra, SNÄLLA!! XD älskar att se när andra spelar skräckspel på YouTube! c: men annars typ PacMan eller nåt!

2014-04-05 @ 15:29:12
Postat av: Cutie

Håller helt med Pumpkin! ;)

2014-04-05 @ 15:29:34
Postat av: Anonym

Happy Wheels!! :D

2014-04-05 @ 15:29:50
Postat av: Anonym

Krigspel kanske? :) Mot dina kompisar eller Mich!! xD

2014-04-05 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0