Im Gonna Take Over The World Soon!! 😈

Hej alla! 😄
JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT DIAMANTER I MINECRAFT!!! :D


MWOHAHAHAA!!!! >:D
(Kanske lite mörkt, men hade inte kvar nÄgra facklor.. Hehe! xD)

Tips För Dig Som Vill Hitta Diamanter I MineCraft:
1. "grÀv ner dig" lÄngt ner i marken, tills du kommer till "Slutet".
2. Hoppa upp (Och lÀgg block under dig) 10 gÄnger.
3. GrÀv runtom grÀv, grÀv, grÀv!!
4. Du behöver en JÀrnhaka till diamanterna och en facklor (Som jag hade glömt! xD)
5. Ge ALDRIG upp! ;)

Ja, det var dom tipsen.. Hehe! xD
TÀnk bara VAD jag kan göra med sÄnna dÀr diameter!!! >:D

MWOHAHAHA!!!! xD
Ahja, Bloggar mera sebare, HEJDÅ!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0