IDAG!! xD

Hej alla! :D
Sitter här, framför datorn, och kramar min lilla Yoshi-Kudde!! :D
Och så läser jag månadens KP-Tdning!! xD
Haha, jag brukar inte läsa så många tidningar, för att dom flesta tidningar handlar om:
Smink, Mode-Tips, Den Bästa Outfitten, One Direction, Justin Bieb.. SHUT UP, Säger jag bara!!
 
Men, ja... Sånna tidningar läser typ.. Alla andra tjejer i min klass.. Fast några av dom brukar också läsa KP! :P
Men jag läser mer.. Ja, somsagt: KP, och GAME-Tidningar!! xD
Tänkte förresten, att snart är det påsk!! xD
 
YAY, GODIS, LOV, KYKLINAR OCH ÄGG HELA VECKAN!!! >:D WOOOHOOO!!! xD
Haha, men då kommer det en Påsk-SPeciall här på bloggen!! :D
 
Ahja, det var väll det jag skulle berätta nu! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0