Idag!! xD

Hej alla! :D
Har HELT glömt att blogga tidigare idag! xD
Och just dan efter jag sa att uppdatering SKA bli båättre här på bloggen.. Ja, det går bra för mig!! xD
Men idag..... Eller ja, NÅN DAG här på påsklovet tänkte jag spela in nästa spelvideo! xD
Nej, inte nästa del av Drago Adventure.. Vet inte ens om jag ska fortsätta med den delen på grund av den första!! xD
 
Ahja, men nu vet ni lite om det! ;)
Skulle egentligen åka till Stockholm idag.. Men det hände nåt så jag får åka dit nån anan dag! 
Naaj!!! D:
 
Nej, men då får jag väll kolla på YouTube hela dan igen!! xD :D
YES!!!! :D
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0