Idag!! xD

Hej alla! :D
Kom på att jag har glömt att blogga tidigare, GENIUS!!! -.- xD
Men idag i skolan.. Var det ett till onödigt prov, så vi hoppar över det! -.-
Sen, när jag gick hem så kollade jag (Såklart) på YouTube!! :D
Hehe.. Jag vill SÅ GÄRNA just nu spela på mitt PS4, men Mich har TV:en och ser på en TV-Serie som typ.. Supernatural eller Sherlock eller nåt sånt.. -.-
 
Vet ärligt talat inte HUR många TV-Serier hon följer nu, haha!! xD
Så jag får inte ha TV förrän hon har sett klart.. Vilket brukar ta en evighet.. -.-
 
Ahja, When Life Is Boring, Go To YouTube! ;)
Så ja... Hehe! xD
Bloggar Mera Senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0