Idag!! xD

Hej alla! :D
Just nu äter jag min lunch framför datorn!! xD
Är så skönt att vara hemma ifrån skolan!! xD
Mådde dåligt imorse och så..
 
MEN HÖRNI!? :D Imorgon ska jag till Uppsala!! xD
Haha.. För mig är det en STOR grej att åka till stan en dag! xD
Medans min storasyster Mich är i stan varenda dag, eftersom hennes skola är i Uppsala! ;)
Ahja, nog om det! xD
 
Glöm inte att kommentera SpelFörslag, olika Challenges och scrolla ner till inlägget under för att se Pie Eatin Challenge! ;)
 
Ni har förresten frågat mig när jag ska göra min nästa spelvideo, men den kommer snart! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0