IDAG!! xD

Hej alla! :D
Ja, idag ska jag FÖRSÖKA att ladda upp veckans Super Lördag!! xD
Eller förra veckans... Är det nog..... Em.. AHJA!! xD
Men idag är det Söndag... Yay? -.-
ORKAR INTE MED SKOLAN IMORGON!!! D:
 
Ahja, vill också säga att det är SpelVideos på gång! ;)
Har läst era kommentearer på spelförslag (Om du inte har tipsat nåt spel, kan du göra det nu, blir väldig tacksam!! xD ) så jag ska försöka att hitta dom spelen och göra en spelvideo av dom! >:)
 
Kolla inlägget: "Mer SpelFörslag?? xD" för Info! :D
Men nu måste jag äta frukost, är sjukt hungrig! xD >:D
Men glöm inte att det är många videos på gång! ;)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Haha, ÄLSKAR DENHÄR BILDEN, den stämmer HELT in på mig!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0