IDAG!! xD

Hej alla! :D
Idag skulle jag till stan som ni kanske redan visste.. Ja! :)
Men jag är... JÄTTE FÖRKYLD!!
Ni vet, när man är så förkyld så att ögona rinner och rinner, och det slutar inte!!
Och så är man SÅKLART snuvig och allt..
 
MEN, det är Fredag! :D
WOOOHOOOOO!!!! PARTY!!! xD
 
Det kommer föresten 2 Super Lördags videos denna veckan, har ju glömt att lägga upp förra veckans..
Så det kommer upp två denhär veckan, ja! xD
 
Ahja, det var väll det jag skulle säga! :D
Förresten, menade inget illa med mitt inlägg om "Selfies" och det, fick ju lite kritik av nån för det.. :D
Hehe, ahja! xD
Kolla inlägget under och glöm inte att tipsa om Challenges, bara att kommentera VILKET inlägg du vill! ;)
 
Ahja, bloggar mera senare!! xD HEJDÅ!! :D
 
 
 


Haha... Sant! xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0