Idag!! xD

Hej alla! :D
Alldeles nyss, när jag kom hem från skolan och gick in, så stog det en reporter där! :D
Jag bara: O.O ...... Var gör DU här?

Men han frågade mig några frågor, haha! xD
Ahja, Förut idag, då när jag gick med Paolina (Vi skulle gå till hemkunskapen) så stog det några ifrån högstadiet kanske... 3/2 år äldre än oss, när jag gick förbi sa dom: Super Lördag!! :D

Dom hadde tydligen också sett mina videos, haha!! :D
Jag bara stirrade glatt (Är för blyg för att prata xD ) och sen typ.. Gick? xD
 
Sen frågade dom om jag var "Dizzed" xD.
Så det var kul, gjorde mig glad! :D
 
Ahja, det var det!! xD
Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0