Idag!! xD

Hej alla! :D
Ja, idag var det ju skola så... Ja.. Vad.. Kul... -.-..
Men kommer iallafall vara ledig Torsdag och Fredag så.. Ja! ;)
Vet att det varit väldigt dålig uppdatering (Iallfall för mig! xD ) här på bloggen, men jag LOVAR att bli bättre!! xD
 
Det är ju faktiskt inte så långt kvar till Sommar lovet nu! ;) Bara... En och en halv månad ungefär!! xD
Lovar att på helgerna och loven så kommer jag uppdatera MYCKET, MYCKET bättre här på bloggen! ;)
Då har jag även tid med att spela in en massa videos så.. Ja! xD
 
Juste.. omtal om videos, så kommer det en ny video.. Snart är det tänkt! xD
Kommentera gärna video förslag om ni har några! ;)
 
Ja.. Vad har du gjort nu då, Dizzed? Nyss har jag kollat på YouTube iallafall!! xD 
Jag tror nog vi båda redan vet vilkens videos jag har kollat på! xD (Om du inte vet så kolla bara dom andra inläggen! ;) )
 
Förresten, tänkte tipsa lite mer om Minecraft senare! ;)
Ni uppskattade dom förra tipsen så mycket så.. Varför inte? xD
Så det kommer nog mer Minecraft tips senare idag!! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0