IDAG!!! xD

Hej alla! :D
Idag var jag hemma ifrån skolan igen.. (YES!!)
Har ätit en hel massa glass och druckit Coca-Cola medans jag ser på Animal Planet! xD
Och sen har jag sett på YouTube! xD
 
Får inte använda datiorn tills kvällen om jag är hemma ifrån skolan så.. Ja, det är därför jag inte har bloggat så mycket idag helt enkelt! ;)
 
Men nu är det ju.. Typ Kväll, och då kan jag ju blogga så.. Ja!! xD
Ok, Ska se på mer YouTube!! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Jag är typ SÄMST på att välja bilder till mina inlägg!! xD Så här har ni återigen en Cry! :) >:D
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Haha, det är lugnt, du kan ta en paus när du vill, vi förstår! ;) .. Men vänta nu? Sa du inte förut att du hatade Coca Cola? O.O

Svar: När har jag sakt de? O.O Haha, nej, men, jag tycker inte om kolsyra så mycket, men Coca Cola är rött gott! ;) Om man dricker lite i taget! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-23 @ 17:24:23
Postat av: Anonym

Vad brukar du se på på YouTube? :D

Svar: Rätt olika saker! xD Men mest Spelvideos! Min favorit YouTubare är PewDiePie så.. ja! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-23 @ 17:25:36
Postat av: Anonym

Värkligen? COOLT!!! :D Har du sett Smosh också? Dom och PewDiePie är helt klart dom roligaste! ;)

Svar: Ja, det har jag! xD Dom är skit roliga! xD Håller med om att PewDiePie är den roligaste, hehe!! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-23 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0