Idag!! :D

Hej alla! :D
Ännu ett "Idag" inlägg, haha! xD
Men orkar inte skriva om nåt annat JUST NU! ;)
Är så himla glad, skulle egentligen ha dataförbud idag! xD
Ni anar inte vilken panik jag fick då!!
Men min mamma upphöjde det (?) 
Det värsta man kan ge mig, det är nog data förbud antar jag! xD
 
Och idag.. Tog hela min klass en spruta..
Jag får världens panik när jag ska ta en spruta.. Ahh, kan inte rå för det! :(
Men min mamma lovade mig att jag skulle få ett PS4 (när jag har råd med det) om jag tog sprutan så.. Heheheheee!! >:D
 
Har ALLTID velat ha det nya PlayStation!! xD
+ Spel såklart! ;)
 
Åhh, jag vill köpa så många spel!!
Dark Souls 2, The Walkin Dead (Båda säsongerna) The Last Of Us, Call Of Duty.. Är bara några av spelen jag vill köpa!! xD
 
GAMER!! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Cutie

Vad var det du hade gjort för att få dataförbud?

Svar: Hehe… >:) xD
Dizzed och kirby8

2014-04-03 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0