IDAG!! :D

Hej alla! :D
Kollade nyss på en nyhets-grej.. Brukar tycka att nyheterna är SKIT TRÅKIGA!
Men min pappa sa: -Visste du att dom pratade om PEWDIEPIE på nyheterna idag?
Jag bara: O.O ..... VA!? :D
 
Så jag var nästan TVUNGEN att kolla på det, det handlade ju om PewDiePie! :D
Men annars så är jag sjuk och inte kunde gå till skolan idag... (YES!! :D )
Så nu ska jag kolla på mera YouTube, jag tror ni redan vet VILKEN jag ska kolla på! ;) xD
Förresten senare idag så kommer veckans Super Lördag!! xD ;)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
Hehe.. Så SANT! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0