GulTuben Och.. YouTube! xD

Hej alla! :D
Just nu äter jag godis från Påskägget jag fick av Paolina, tänker spara allt godis men.. Det var så gott ju!! xD
Så nu har jag.. Nästan inget kvar! xD
 
Men HÖRNI!? Visste ni att Guldtuben går nu.. Typ? xD
Så coolt, önskar att jag kunde gå dit.. Men det kan jag inte! D:
För er som inte vet vad Guldtuben är för nått så är det någon YouTube tävling, alltså alla svenska YouTubare tävlar mot varandra, och en av dom vinner!! xD
 
Om inte PewDiePie vinner så börjar man nu undra, haha! xD
Och så vill jag att han ska vinna så sjukt mycket, eftersom han är ärligt talat DEN BÄSTA YouTubare som finns och som NÅNSIN kommer att finnas!! xD
 
Men för mig.. Blir det en YouTube kväll, ja! xD
Haha... Nu när jag har klarat av Call Of Duty Ghosts så måste jag ju ha nånting annat att göra! xD
Så nu.. Har jag kollat på YouTube i flera timmar..
OCH INGEN KAN STOPPA MIG!!! >:D
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, önskar du var där! Skulle va så kul!! xD Du e en sån kul person!! Ge aldrig upp! ;)

Svar: Haha, tack! xD Visste inte ens att jag var så rolig, själv tycker jag att jag är världens idiot eller nåt!! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-15 @ 21:00:07
Postat av: Cutie

AHH, önskar jag var där!! xD Vill träffa dig för första gången, haha! :3

Svar: Hey, jag är inte heller där!! xD Önskar också att jag var där! ;) Men hade inte tid idag! :( Men men, man för väll försörja sig med att kolla på videorna från GuldTuben galan iallafall! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-15 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0