Glad Påsk!!! :D

Hej alla! :D
Ville bara säga Glad Påsk till er hörni! ;)
Ikväll ska jag äta mat hos min mormor med hela familjen och.. Sånt! xD
Nyss har jag sminkat mig helt.. FREAKAT!!! :D
Haha.. Helt enkelt en Crazy Påsk Sminkning!! xD
 
Sen har jag kollat på YouTube (Såklart! ;) ) 
Hörni, det börjar bli sommar ute!! :D
YAY!! xD
 
För FÖRSTA GÅNGEN vill jag faktiskt att det ska bli sommar, Riktigt, RIKTIGT mycket!! :D
Hehe.. Har egentligen inget emot Sommaren, men Vintern är bäst, så äre det bara! ;)
 
Tänk att äta glass VARENDA DAG, bada i poolen och... Ahh!! :D
MEN jag tänker inte ha på mig en kjol.. FY!!
Jag är inget direkt "Fan" av kjolar.. Hehe! :S
Hur klarar andra tjejer av att ha kjolar på sig?? Det fattar inte jag! xD
 
Men hursomhelst, ju närmare det blir sommar JU NÄRMARE KOMMER HÖSTEN OCH VINTERN ATT KOMMA!! :D
Emm.. Ja, Glad Påsk helt enkelt! ;)
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0