GirlGamers 2! xD

Hej alla! :D
Har nyss kollat på YouTube i.. Flera timmar!! xD (Igen!!)
 Hehe... Aoo... Måste skaffa fler PS4 spel!! D:
 
 
Förresten?? Vet ni en sak som jag.. SÅ stör mig på?? :D Ok, kanske inte stör mig på men en sak som jag tycker är jobbig! :P
Det är att typ.. NÄSTAN alla tjejer (Som, du vet.. Håller på med smink, hår, mode och allt såntdär) tror att ingen tjej kan spela TV-Spel, dom tjejerna tycker alltså att det är konstigt att andra "Tjejer" håller på med spel och sånt!! VARFÖR!?
Thats Just Bullshit!! :P
Tjejer kan också hålla på med spel! ;)
We Gamers Are Gonna Take Over The World!!!!!! >:D
MWOHAHAHHAAA!!!!! >:D
 
Ok, ni kanske inte fattade helt där, känner själv att kag var lite dålig på att förklara där! xD
 
Haha.. Kollade på YouTube och spelade en massa spel hela natten igår.. Så jag är SÅ trött!! xD
OCH så jobbar jag på en ny video.. Som kommer upp snart! ;)
 
En till sak jag stör mig på: Att tjejer alltid ska HELT BESTÄMT tycka om smink hår och mode och sånt där, och om en tjej mest är inteserad av spel, så får hon en massa Bitch Blickar!! 
VARFÖR måste det vara så?
Te. x jag får en massa Bitch Blickar av en tjej som är i min klass BARA för att jag är en Gamer.. Typ! :P
Hörni, om nån av er också får en massa Bitch Blickar och sånt, strunta bara i det! xD
Du är den du är, ska du verkligen låta en massa Losers bestämma över vem DU ska vara?
Nej, det ska du inte! ;)
 
Men det var det jag ville ta upp!! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0