Girl Gamers!! :D

Hej alla! :D
Har ingenting att göra, så jag gör ett inlägg om....
GAMERS!! :D
 
Alltså, önskar att jag hade fler "Gamer" vänner! :D
Eller iallafall sånna vänner som jag kan spela spel med en en hel kväll eller nåt!! xD
Det BÄSTA som finns är att spela spel (Multiplayer då) med vänner!! :D
Det spelar NÄSTAN ingen roll vilket spel, bara man har några att spela med! :D
Att spela spel hela natten med vännerna = My Dream!! xD
 
MEN, det är inte det jag ska prata om nu!
Det är att det finns "Gamer" Fjortizar också!!
Alltså, tjejer som spelar spel och ALLTID använder ett tjej-skin!
Jag säger INTE att det är fel med att använda Tjej-Skin, det är helt OK!
Men domhär tjejerna är typ helt såhär:
-Ahh, hej killar!! Kolla på mig, jag är en TJEJ som spelar SPel, glöm inte att jag är en TJEJ!! :D
 
Typ sådär.. Är så dålig på att förklara!! xD
Men dom utnyttjar att dom själva är tjejer och en massa sånt!!
Förlåt, men jag blir bara så trött på det!
Och dom Gamer Fjortizarna mobbar andra Girl Gamers (Som jag! xD ) som spelar spel!!
Förlåt.. Blir bara lite trött på det! ;)
 
Ahja, glöm INTE att veckans Super Lördag släpps senare ikväll! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Haha, tyckte faktiskt att du beskrev dom tjejerna riktigt bra!! XD
Liksom, vem bryr sig om man är en tjej eller en kille? Bara liksom.. Spela spelet!! Älskar att din blogg är en SpelBlogg!! :D

Svar: Haha, tack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-04-07 @ 18:09:45
Postat av: Anonym

Det e inge fel me att använda ett tjej skin!!

Svar: Nej, jag vet, jag har inte sakt det heller! ;)
Dizzed och kirby8

2014-04-07 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0