Frågor!!! xD

Hej alla! :D
INNAN jag startade min frågestund, så var det en som kommenterade frågor och undrade om jag skulle starta en. ja, Frågestund! :D
Tänkte svara på dom i frågestundsvideon.. Men, den har fått väntat VÄLDIGT länge, så jag svarar på dom frågorna nu! xD
 
1. Vad Älskar Du Mest med Randy?

Svar: Lätt: Allt! :D
 
2. Kan Du Prova Att Göra En: My Reaktion To... Video?

Svar: Jag vet inte vad det är för nåt men... VISST KAN JAG DET!! xD
 
3. Berätta Något Vi inte Visste om Dig?

Svar: Haha, vet inte VAD jag ska välja!? xD Har så många hemligheter!! >:D
Men... Jag kan typ bli kär i vilken skurk som helst!! xD Ok, kanske inte vilken skurk som helst, men några!! xD
Ärligt!! :D Ni kan lita på mig! ;)
 
Egentligen inte, ingen kan lita på mig, haha! xD Men detdär är 100% sanning! :D
Varför kompleserar jag allt? xD
Vet inte OM jag gör det, men det känns som det!! xD
 
Ahja, det var dom frågorna, hoppas du blev nöjd med svaren Anonym! xD
Och om ni andra undrar nånting, så är det bara att kommentera! ;) xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0