Jätte Roligt Spel - Farm Doogie!! :D

Hej alla! :D
Har märkt att jag inte har bloggat så mycet idag! O.O xD
MEN jag MÅSTE visa er ett spel som jag bara ÄLSKAR!! :D
Det heter Farm Doogie, eller ja, "Får Jakt" heter de på svenska! ;)
 
Man är vargen och så ska man.. ja, kidnappa alla får!! xD
Men man måste akta så inte bonden upptäcker en och stjuter en!! xD
Vet inte riktigt varför jag ÄLKSAR det här spelet så mycket.. Bara.. Gör det! xD
 
Men jag rekommenderar det VERKLIGEN! ;)
Det är jätte kul! :D
 
 
Ni kan spela det HÄR!
Ja, men det var det, hehe! ;)
 
Ahja, Blpggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0