Call Of Duty Ghosts = Avklarat! xD :( :D

Hej alla! :D
Vill först bara berätta att Paolina och jag ska va idag! xD
Så jag kommer inte att blogga så mycket till ikväll! ;)
Jag vet att jag har sagt så ganska mycket, Gahh!! Lovar att bli bättre på bloggandet nu i Påsklovet! ;)
 
Vet ni en sak förresten? Igår, typ... Kl. 2 på natten! xD Så spelade jag Call Of Duty Ghosts (Haha, spelade det typ.. Hela natten! xD )
OCH jag klarade det, HELA GADDAMN SPELET!!
Vad ska jag nu göra på min vardag! ? D: 
Först tänkte jag bara "YES, JAG ÄR AWESOME!! :D Jag har klarat av dethär spelet på 5 dagar, haha! xD" men sen kom dethär: "Vänta.. Är det slut? NU!? Jag fick ju nyss spelet!! Vänta.. Det MÅSTE finnas en fortsättning!!! Snälla.. VAD SKA JAG NU GÖRA PÅ MIN VARDAG!?!?!? AHHHH!!!!"
Haha... Jag behöver fler spel... xD :D
Men det var det.. Jag ville berätta, haha! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0