Bry Dig Inte om Andra! >:)

Hej alla! :D
Förlåt att det inte har kommit så jättemånga inlägg på den senase tiden, du vet när man är förkyld och är SKIT trött och.. Ahh!! -.-
 
Vill skriva ett till "Allvarligt" inlägg, älskar att göra det, man får avslöja det mn har haft inom sig.. Typ! xD
Men det är såhär att.. ingen ska behöva bestämma över dig! ;)
Jo, ok, kanske dina föräldrar.. För att dom måste man tydligen lyda! -.-
Tills man flyttar hemifrån iallafall! :D
 
Ahja, ingen ska bestämma vad du ska ha på dig för kläder, eller vad du ska göra!
Jag får ganska många sånna kommentarer, dom försöker typ ändra på mig och bestämma hur jag ska vara och så vidare..
 
Ni kan bara sluta med dom kommentarerna, för att jag bryr mig inte om dom! ;)
JAG GÖR VAD JAG VILL, MWOHAHAHAAA!!! >:D 
 
Men vänd dig bara imot dom och gå därifrån om det händer te. x i skolan eller nåt, gå därifrån, INGEN kan ändra på dig, inte ens du själv!
Du får bli vad du vill bli, ingen ska stå i din väg, Never Give Up!
 
Om dom sårar dig.. Så ska dom få igen! >:) Ingen ska lyda dig, du är den DU är, du är den du föddes att vara!
Bara visa vad du egentligen vill, dom kanske inte förstår dig, men Who Cares! 
 
Man kan bli mobbad av ord, av blickar och det vanliga: Med att dom slår dig! xD
Men ovatsett vad så ska du aldrig förändras, du ska inte bry dig om dom, hur svårt det än är!
Visa bara att du är starkareän dom, jag vet inte hur, eftersom jag inte blir mobbad! xD
Eller.. Så blir jag mobbad av blickar, vet inte! xD
Har fått ta några BitchBlickar nu! xD
 
Men hursomhelst, låt inte mobbarna vinna, ge ALDRIG upp! :D
 
Ahja, det var det jag skulle säga! :D
Kolla inlägget under! :D
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0