SUPER LÖRDAG!!!! :D

Hej alla! :D
Nu börjar SUPER LÖRDAG!!! :D
Vet inte ens vad jag ska skriva om på super lördag... xD
Men, kolla på det här klippet! ;)
Veckans Klipp:
 
 
Hahahaha!!! xD :D :D
Och om ni inte har något att göra, så spela detta coola spel! ;)
Veckans Spel (Dator):
BOMB IT 6!!!!! :D 
 
ÄNTLIGEN har bomb it 6 kommit!!! :D
Fast min favorit är fortfarande
Bomb it 5
 
 
Ahja! ;)
Haha!!! :D
Veckans Spel (Iphone):
 
BAD PIGGIES!!!! :D
SUPER KUL spel! :D
Bygg egna vagnar, kör dom, stjäl ägg, akta er för fåglarna och MER!!!! :D :D
Kostar pengar, tror jag! xD Ungefär 7 kr! :)
Men det är det VÄRT!!!!! :D :D
Veckans Fina Bild: 
 
 
 
Smiley-Love!!!! :D :D :D :D
 
Ok, det var det! xD
Nästa lördag kommer det lite fler saker, tror jag!!!! xD
Hejdå! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0