Super lördag! 😂

Hej alla! 😄
Nu börjar Super Lördag! 😝
Veckans spel:

(Jag vet att jag redan har tipsat Bad Piggies, men jag tipsar den nya Halloween-Uppdateringen! 😘)
Veckans Naglar:

Spöke och Pumpa! 😝
Du behöver Svart, Orange, vitt och gult nagellack + Överlack! 😘
Använd en tandpetare (Som jag 😆) eller nån nagellacks-pinne... Grej! 😋😆
Hur du gör Spöket:
1. Gör en liten "Prick" på mitten av nageln! (Glöm inte att måla bakgrund te.x gult innan) 😊
2. Gör kroppen och armarna "vågiga" typ! 😆
3. Måla försiktigt två snea ögon och Dutta en liten mun med svart nagellack! 😱😋😆
Hur du gör pumpa:
1. Måla hela nageln orange
2. Måla två fyrkantiga ögon bredvid varandra (med hjälp av en tandpetare/nagellacks-pinne SAK!)
3. Gör näsa med tandpetare/nagellacks-pinne grej! Och en taggig mun! 😝
Veckans monster-sminkning:
(Ska ha veckans monster-sminkning nu i Halloween)

Varulv! 😝
Du behöver:
Grå ansiktsfärg! (Svart blandat med vitt)
och måla HELA ansiktet! 😝
Måla med svart ansiktsfärg nos, mun och runt ögonen! 👻🎃
Måla med röd ansiktsfärg eller sår-smink tre rivsår på kinden, ett rivsår för ögat och blod rinnande från munnen! 👻🎃
KLAR!! 😝

Det var det! 😋😆
Hejdå! 😝


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äääälskar Super Lördag! 😝😍

Svar: Haha! Bra. :D
Dizzed och kirby8

2013-10-26 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0