Halloween Sminkning - Skelette! 👻🎃

Hej alla! 😄
Ja, jag ska börja visa upp olika Halloween sminkningar, det var så många (4 stycken ungefär) som ville det! 😊 😳
Här har jag sminkat mig till ett Skelette!! 👻🎃

Hehe.... (Skum bild) 😝
Men, jag köpte sminket på Butterix i Uppsala! 👻🎃

Det är exakt som vatten-färg fast det är gjort för ansiktet! 😝
Och om du har känslig hud (som jag) så funkar det jätte bra! 😃
Det ingår smink-borstar! 😉
Jag använde färgerna svart och vitt och Eyeliner och mascara! 😋😆
Hejdå! 👻🎃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0